sexta-feira, junho 11, 2010

Foral de D. Dinis 05-07-1288

Dom Denis pela graça de Deus rey de Portugal e do Algarue a todolos que esta carta vyrem faço assaber que eu dou e outorgo carta de foro a uos Xem pobradores da mha pobra do logar d’Eruedosa con seus termhos conuem assaber como parte con a uerea velha que se uem de Penas Iuntas e como parte com Agro Chaao e de sy como se vay per essa uerea ao marco do couto antre Leedra e Bragança
e de sy aa Cabeça das Lagooas e desy aa Escoyra e desy ao Ryo de Toela e desy pela ueia daagua a emfesto ata o cerro e desy per esse cerro dantre Penas Iuntas e Curuias e da Sigo na uerea. Dou e outorgo a uos e a uossos successores a dita pobra per estes termhos de suso ditos que os aiades e possoyades per u os melhor poderdes auer e uossos pobradores e aqueles que hy erdardes deuedes a dar a mim e meus successores cada huum de uos em cada huum ano senhos morabitinos uelhos os meyos por Sam Martinho e os meyos por Pascoa e senhas oytauas de centeo ao nouo. E uoz e coomha de todalas outras cousas pelo foro de Bragança. E deuedes meter uossos ioyzes que dem a cada huum seu dereyto. E uos deuedes mi a dar este foro de suso dito este Sam Martinho primeyro que uem. E pagando uos a mim este foro compridamente auerdes per hy o erdamento uingado ata V anos e des ahy adeante possade lo uender e doar e fazer dele uossa prol assy com’e conteudo no dito foro de Bragança. E todos aqueles ue no dito logar morardes pagando este foro sobredito uingardes per este todolos outros herdamentos que ouuerdes en terra de Bragança. Aiades o dito herdamento pera sempre e todo los uossos successores saluo o dereyto de padroado da eygreia que retenho pera mim. E deuedes ayr en meu seruiço cada que mi mester for asy como forem uossos vezinhos, E se eu per essa terra passar deuedes mi a fazer seruiço segundo a uossa posse. En testemoynho desto dou a esses pobradores esta carta. Dada en Sant Tisso V dias de Julho. El rey o mandou. Ioham Dominguyz a fez. Era Ma CCCa XXVIa.

1 comentários:

Anónimo disse...

Não está mal mas tudo pode ser melhorado.

Enviar um comentário